.. on siis voittaja. Mä esimerkiksi just tänään voitin itteni (taas kerran) kun en käyny kaupas ollenkaan. En sen takia että rahat olis (kokonaan) loppu, vaan sen takia että mulla on kotona kaikki mitä tartten selvitäkseni seuraavaan päivään.

Kun en kerran käyny kaupas en ostanu karkkiakaan, josta on yrittäny päästä eroon. Eikö oo kumma että vaikka kuinka yrittää kävellä suoraa kassalle, niin kärry/koppa jotenkin elää omaa elämäänsä ja sieppaa jotaki luvattoman hyvää sisuksiinsa.

No, tältä ihanuudelta vältyin tänään.

Odotan jännityksellä, mitä huomenna tapahtuu ku corolla vie mun sitiin, eli siis s- joelle. Ensin lääkäri tutkii mun polvet ja sitte, oh boy, alkaa varsinainen tahtojen taistelu.

Siitä kerron ens viikolla.

Lopuksi haluan kiittää... kaikkia jotka on ihastuttanu mua puhelulla tällä viikolla. Kiitos*=)