.. ja VR vois palkita mun jollaki erikoosmatkalla ku oon kiskojen päällä melekeen yhtä palijo ku vävy.

Eli matkasuunnitelma tällä kertaa on koukata Lempäälän kautta Eptööseen juhulimahan. Ilimootelkaa jos pitää jotaki tuora tai jättää tilaa matkalukkuhun jos etelän tuliaasia on tieros.

Oon pikkuusen rehevää ku mulla on kotiteatteri*=) vielä ku sais toimimahan sen teeveen kautta. Orottelen täs jos vaikka sais vielä uuren telkunkin tai eres jonki vanhan.

Nyt mulla on kuulkaa menny sekaasin tuo kalenteri ku en osaa sanua montako yätä on Toivon- päivähän. No, aika lailla kuitenki.. jos joku ei tierä mitä silloon tapahtuu, niin nautin sinä iltana äitienpäivälahjaani, hyvää musiikkia Hartwall Areenalla.

Nyt tämä mumma hyppää pyörän selekähän.. mihinä pyöräs on selekä?

No meen kotia ja orotan mitä kivaa huominen tuo*=)

Kenties kiva herääminen